Nastavitve piškotkov

Zakaj petletne deklice ne verjamejo več vase?

Od petega leta naprej dekleta začenjajo razvijati omejeno samopodobo. Prenehajo verjeti, da lahko s svojim spolom postanejo karkoli in dosegajo velike uspehe. To obdobje in trend, ki se pojavlja po vsem svetu, se imenuje Dream Gap. Barbie s ponosom vzpostavlja globalno pobudo z istim imenom, katere namen je ženskam zagotoviti vire in podporo, ki jih potrebujejo, da še naprej verjamejo, da so lahko karkoli.

Danes svet praznuje svetovni dan deklic in ob tej priložnosti je Barbie razglasil zavezanost k boju proti spolni neenakosti. Projekt Dream Gap je večletna globalna pobuda za ozaveščanje omejitvah, ki preprečujejo da bi dekleta lahko dosegla svoj polni potencial.

Raziskave so pokazale, da dekleta od petega leta dalje izgubljajo na svoji samopodobi in vidijo nasprotni spol kot bolj pameten, kar pa pomeni, da izgubljajo samopodobo in zaupanje v svoje kompetence. Kulturni stereotipi, implicitna pristranskost in zastopanost spolov v medijih seveda pomembno prispevajo k temu vprašanju. V Združenih državah je bil trend označen kot Dream Gap, podobna opažanja pa prihajajo iz vseh koncev sveta.

Barbie, ki od nekdaj poudarja vlogo ženske in ji poskuša vnašati samozavest, je usmerjen v financiranje raziskav, ki poudarjajo pozitivne vzornike in mobilizacijo skupnosti k podpori deklet skozi projekt Dream Gap.

"Vse od leta 1959 je Barbie punčka inspirira neomejen potencial v vsakem dekletu. Verjame, da je opolnomočenje deklet v njihovem zgodnjem otroštvu ključ do njihovega polnega potenciala," pravi Lisa McKnight, generalna direktorica Barbie. Cilj projekta Dream Gap je izkoristiti globalne platforme Barbie z namenom izobraževanja družbe na temo spolne neenakosti in inspirirati dekleta, da se nam ob tem pridružijo. Sam koncept Dream Gap je relativno nov, zato se Barbie v prvi vrsti ukvarja z raziskavami, predvsem med dekleti starimi med 5 in 7 let. V ta namen sodelujejo z Univerzo New York in se zavedajo, da so to le prvi koraki k pravim spremembam.

Barbie bo v prvih korakih predvsem ozaveščal z vplivno vsebino, ki bo temeljila na ozaveščanju staršev na tematiko, kako lahko podpirajo dekleta v svojem življenju. Barbie pa je ustvaril tudi novo digitalno točko, ki temelji na kampanji #LahkoSiKarkoli, ki je aktualna tudi v Sloveniji (#BarbieSlovenija). Vzorniki so danes močno vodilo in tudi na tej točki želi Barbie skozi komunikacijo močnih ženskih vlog poudariti realne možnosti, kaj ženska lahko doseže.

Če želite izvedeti več o projektu, obiščite barbie.com/DreamGap in se pridružite #CloseTheDreamGap.

Ostali članki iz teme otroci

Dec 05, 2018 97

4 odlična darila za male navihančke in princeske

Nad mestom že visi tisoče čarobnih lučk, na trgu je že postavljena prekrasna ogromna…
Dec 03, 2018 152

Prazniki

Še malo in začeli bomo odštevati dneve do božiča. Pravočasno poskrbite za adventno…
Dec 03, 2018 65

Otrokom podarimo skupen čas

Je sezona praznikov. Na kupu so kar trije dobri možje, ki nosijo darila in predvsem…
Nov 28, 2018 148

Zaupata jim Jernej in Taya Damjan

Slovenski smučarski skakalec Jernej Damjan je že v polnem skakalnem pogonu, od doma pa ga…
Nov 15, 2018 69

Nostalgija za otroštvom: 5 stvari, ki nas takoj vrnejo v najlepši čas

Vsi imamo tiste posebne stvari, ki nas takoj vrnejo v srečne dni otroštva, ko občutimo…