Nastavitve piškotkov

Predstavljamo Huawei FreeLace: napredne brezžične slušalke

Najnovejše Huaweijeve brezžične slušalke podpirajo preprosto seznanjanje in hitro polnjenje.

Huawei je v pariškem kongresnem centru poleg pametnih telefonov serije Huawei P30 predstavil tudi nove izjemno lepo oblikovane Bluetooth brezžične slušalke Huawei FreeLace, ki nudijo inteligentno povezljivost, zmogljiv zvok ter dolgo trajanje baterije. Vključena tehnologija Huawei HiPair pa omogočajo preprosto seznanjanje in hitro polnjenje s telefoni Huawei. Na izbranih trgih bodo na voljo 11. aprila v barvi jantarjevega sončnega vzhoda (Amber Sunrise), smaragdno zeleni (Emerald Green), grafitno črni (Graphite Black) ali srebrni barvi mesečine (Moonlight Silver).

Slušalke Huawei FreeLace dajejo potrošniku vrhunsko uporabniško izkušnjo in popolno svobodo brezžične povezave. Narejene so iz kovinske spojine, ki si zapomni obliko, površinsko prevlečene s silikonom, ki daje slušalkam dekorativni videz, hkrati pa je mehak in prijazen do kože. Huawei FreeLace rešujejo mnoge težave uporabe brezžičnih slušalk, ki so jih izrazili uporabniki. Težavno prvo seznanjanje prek povezave Bluetooth, slabo kakovost zvoka in ne dovoljšno trajanje baterije. Slušalke Huawei FreeLace osvobodijo uporabnika kablov, ne da bi bila zaradi tega ogrožena uporabniška izkušnja.

Huawei FreeLace 1

Seznanjanje slušalk s pametnim telefonom Huawei je preprostejše in bolj intuitivno kot pri drugih brezžičnih slušalkah. Z odstranitvijo desnega ušesnega vložka ter njegovega kabla od dela, kjer je tipka za nadziranje jakosti zvoka, se razkrije USB priključek tipa C. Ko ga vstavite v prilegajoč priključek telefona Huawei z uporabniškim vmesnikom EMUI 9.1, s pomočjo tehnologije Huawei HiPair steče hitro in preprosto seznanjanje prek povezave Bluetooth. Huaweijeva tehnologija odpravlja pogosto zamudni postopek prvega seznanjanja brezžičnih slušalk s pametnimi telefoni, ki običajno zahteva odkrivanje razpoložljivih naprav in več poskusov vzpostavitve brezžične povezave.

Slušalke Huawei FreeLace je mogoče za hitro polnjenje baterije fizično povezati s pametnimi telefoni, tabličnimi računalniki in prenosniki prek omenjenega priključka. Zgolj pet minut zadošča za do štiri ure predvajanja. Slušalke so opremljene z baterijo kapacitete 120 mAh, radijski čip pa je narejen v 28 nm procesu izdelave, zaradi katerega porabi do 60 % manj energije, kot 40 nm čipi. Eno polnjenje baterije slušalk Huawei FreeLace zadostuje za 19 ur predvajanja glasbe, 13 ur pogovor in 12 dni v stanju pripravljenosti z aktivno povezavo Bluetooth.

V ušesnem vložku slušalk je velik dinamični zvočni gonilnik premera 9,2 mm, ki zaradi ultra tanke membrane TPU in prevleke iz titana, zagotavlja močne nizke (bas) in mehke visoke tone. Mikrofon pa je posebne konstrukcije in z dvo-kanalnim dušenjem zvoka učinkoviteje zmanjšuje piš vetra. Slušalke so preizkušene v laboratorijih Huaweija in dokazano zmanjšajo šum vetra med kolesarjenjem s hitrostjo 30 km/h za 10 dB.
Poleg preproste uporabe, kakovosti zvoka in lepega dizajna, imajo Huawei FreeLace še druge lastnostni, ki pomagajo zagotoviti najboljšo uporabniško izkušnjo. Ušesna vložka imata na hrbtni strani magnetni tipali, ki slušalke samodejno izključita, ko sta vložka tesno skupaj, ko pa ju razklenemo, so takoj pripravljene za uporabo. Tipke slušalk pa ne omogočajo le nadzora nad glasnostjo zvoka. Daljši dve sekundi pritisk prikliče digitalno pomočnico, dvojni pritisk na tipko pa zažene predvajanje naslednje skladbe.

O podjetju Huawei

Huaweijevi izdelki in storitve so na voljo v več kot 170 državah in jih uporablja tretjina svetovnega prebivalstva, kar jih je uvrstilo na tretje mesto na svetu v pošiljanju mobilnih telefonov. V obtoku je že več kot milijon pametnih ur Watch GT in več kot 20 milijonov telefonov serije Mate 20, lani so po celem svetu razposlali več kot 200 milijonov izdelkov, Huawei pa se je uvrstil na drugo mesto v Evropi po številu patentnih prijav. V Sloveniji je zgolj lani Huawei uporabnikom dobavil 155 tisoč pametnih telefonov, njegov tržni delež na slovenskem trgu pa je bil v povprečju nad 30 %.

Šestnajst središč za raziskave in razvoj je ustanovljeno v Združenih državah Amerike, Nemčiji, Švedski, Rusiji, Indiji in na Kitajskem. Huawei Bussines Group središče za potrošnike je ena izmed treh poslovnih enot Huaweija in pokriva pametne telefone, računalnike, tablične računalnike, storitve v oblaku ... Globalna mreža Huawei temelji na 30 let strokovnega znanja v telekomunikacijski industriji in je namenjena zagotavljanju najnovejših tehnoloških dosežkov potrošnikom okoli sveta.

Za več informacij prosim obiščite: consumer.huawei.com/si

Spremljajte nas:
Facebook
Twitter
YouTube
Instagram

Ostali članki iz teme oprema

May 20, 2019 136

Znani so rezultati ankete: Ali Huawei P30 Lite uteleša zahteve sodobne mladine?

Ljubljana, 17.5.2019 – V četrtek, 16. maja 2019, je bil v čudovitem ambientu Čolnarne…
May 13, 2019 188

Huawei P30 in P30 Pro: Na voljo video način »dveh kamer«

Uporabniki pametnih telefonov Huawei P30 ali P30 Pro lahko sprostijo ustvarjalnost s…
May 08, 2019 150

Huawei raziskuje: Kako mladi izbirajo pametni telefon?

Danes je imeti drag, sofisticiran in tehnološko napreden pametni telefon pomemben…
May 06, 2019 112

Mobilne igre – najpogostejša oblika zabave

Mobilne igre niso več le slabe kopije igric na računalnikih ali igralnih konzolah.…
Apr 25, 2019 129

Huawei x NTF: Kako tehnologija navdihuje mlade modne oblikovalce?

Huawei velja za najbolj prodorno telekomunikacijsko podjetje v tem trenutku. Odprto za…