Nastavitve piškotkov

Predstavljamo Huawei FreeLace: napredne brezžične slušalke

Najnovejše Huaweijeve brezžične slušalke podpirajo preprosto seznanjanje in hitro polnjenje.

Huawei je v pariškem kongresnem centru poleg pametnih telefonov serije Huawei P30 predstavil tudi nove izjemno lepo oblikovane Bluetooth brezžične slušalke Huawei FreeLace, ki nudijo inteligentno povezljivost, zmogljiv zvok ter dolgo trajanje baterije. Vključena tehnologija Huawei HiPair pa omogočajo preprosto seznanjanje in hitro polnjenje s telefoni Huawei. Na izbranih trgih bodo na voljo 11. aprila v barvi jantarjevega sončnega vzhoda (Amber Sunrise), smaragdno zeleni (Emerald Green), grafitno črni (Graphite Black) ali srebrni barvi mesečine (Moonlight Silver).

Slušalke Huawei FreeLace dajejo potrošniku vrhunsko uporabniško izkušnjo in popolno svobodo brezžične povezave. Narejene so iz kovinske spojine, ki si zapomni obliko, površinsko prevlečene s silikonom, ki daje slušalkam dekorativni videz, hkrati pa je mehak in prijazen do kože. Huawei FreeLace rešujejo mnoge težave uporabe brezžičnih slušalk, ki so jih izrazili uporabniki. Težavno prvo seznanjanje prek povezave Bluetooth, slabo kakovost zvoka in ne dovoljšno trajanje baterije. Slušalke Huawei FreeLace osvobodijo uporabnika kablov, ne da bi bila zaradi tega ogrožena uporabniška izkušnja.

Huawei FreeLace 1

Seznanjanje slušalk s pametnim telefonom Huawei je preprostejše in bolj intuitivno kot pri drugih brezžičnih slušalkah. Z odstranitvijo desnega ušesnega vložka ter njegovega kabla od dela, kjer je tipka za nadziranje jakosti zvoka, se razkrije USB priključek tipa C. Ko ga vstavite v prilegajoč priključek telefona Huawei z uporabniškim vmesnikom EMUI 9.1, s pomočjo tehnologije Huawei HiPair steče hitro in preprosto seznanjanje prek povezave Bluetooth. Huaweijeva tehnologija odpravlja pogosto zamudni postopek prvega seznanjanja brezžičnih slušalk s pametnimi telefoni, ki običajno zahteva odkrivanje razpoložljivih naprav in več poskusov vzpostavitve brezžične povezave.

Slušalke Huawei FreeLace je mogoče za hitro polnjenje baterije fizično povezati s pametnimi telefoni, tabličnimi računalniki in prenosniki prek omenjenega priključka. Zgolj pet minut zadošča za do štiri ure predvajanja. Slušalke so opremljene z baterijo kapacitete 120 mAh, radijski čip pa je narejen v 28 nm procesu izdelave, zaradi katerega porabi do 60 % manj energije, kot 40 nm čipi. Eno polnjenje baterije slušalk Huawei FreeLace zadostuje za 19 ur predvajanja glasbe, 13 ur pogovor in 12 dni v stanju pripravljenosti z aktivno povezavo Bluetooth.

V ušesnem vložku slušalk je velik dinamični zvočni gonilnik premera 9,2 mm, ki zaradi ultra tanke membrane TPU in prevleke iz titana, zagotavlja močne nizke (bas) in mehke visoke tone. Mikrofon pa je posebne konstrukcije in z dvo-kanalnim dušenjem zvoka učinkoviteje zmanjšuje piš vetra. Slušalke so preizkušene v laboratorijih Huaweija in dokazano zmanjšajo šum vetra med kolesarjenjem s hitrostjo 30 km/h za 10 dB.
Poleg preproste uporabe, kakovosti zvoka in lepega dizajna, imajo Huawei FreeLace še druge lastnostni, ki pomagajo zagotoviti najboljšo uporabniško izkušnjo. Ušesna vložka imata na hrbtni strani magnetni tipali, ki slušalke samodejno izključita, ko sta vložka tesno skupaj, ko pa ju razklenemo, so takoj pripravljene za uporabo. Tipke slušalk pa ne omogočajo le nadzora nad glasnostjo zvoka. Daljši dve sekundi pritisk prikliče digitalno pomočnico, dvojni pritisk na tipko pa zažene predvajanje naslednje skladbe.

O podjetju Huawei

Huaweijevi izdelki in storitve so na voljo v več kot 170 državah in jih uporablja tretjina svetovnega prebivalstva, kar jih je uvrstilo na tretje mesto na svetu v pošiljanju mobilnih telefonov. V obtoku je že več kot milijon pametnih ur Watch GT in več kot 20 milijonov telefonov serije Mate 20, lani so po celem svetu razposlali več kot 200 milijonov izdelkov, Huawei pa se je uvrstil na drugo mesto v Evropi po številu patentnih prijav. V Sloveniji je zgolj lani Huawei uporabnikom dobavil 155 tisoč pametnih telefonov, njegov tržni delež na slovenskem trgu pa je bil v povprečju nad 30 %.

Šestnajst središč za raziskave in razvoj je ustanovljeno v Združenih državah Amerike, Nemčiji, Švedski, Rusiji, Indiji in na Kitajskem. Huawei Bussines Group središče za potrošnike je ena izmed treh poslovnih enot Huaweija in pokriva pametne telefone, računalnike, tablične računalnike, storitve v oblaku ... Globalna mreža Huawei temelji na 30 let strokovnega znanja v telekomunikacijski industriji in je namenjena zagotavljanju najnovejših tehnoloških dosežkov potrošnikom okoli sveta.

Za več informacij prosim obiščite: consumer.huawei.com/si

Spremljajte nas:
Facebook
Twitter
YouTube
Instagram

Ostali članki iz teme oprema

Apr 16, 2019 139

Peter Prevc postal ambasador znamke Huawei!

Z veseljem in ponosom sporočamo, da je novi slovenski ambasador znamke Huawei postal…
Apr 15, 2019 111

Huawei P30 Pro navdušuje z velikimi povečavami, ki jim ni para

Pametni Huawei P30 Pro premika meje mobilne fotografije tudi v svobodi vplivanja na…
Apr 05, 2019 128

Huawei P30 Pro prejel TIPA World Award za leto 2019

Huawei je naznanil, da je organizacija TIPA General Assembly prepoznala Huawei P30 Pro…
Apr 03, 2019 127

Po Rihanni in Lady Gaga Peter Movrin sedaj za Huawei

Po svetovni premierni predstavitvi v pariškem kongresnem centru je Huawei v Mestnem…
Mar 29, 2019 120

Predstavljamo Huawei FreeLace: napredne brezžične slušalke

Najnovejše Huaweijeve brezžične slušalke podpirajo preprosto seznanjanje in hitro…