Nastavitve piškotkov

Huawei P30 Pro navdušuje z velikimi povečavami, ki jim ni para

Pametni Huawei P30 Pro premika meje mobilne fotografije tudi v svobodi vplivanja na goriščno razdaljo, ki se kaže v raznovrstnih povečavah – zumih.

Eno zadnjih področji, na katerem so bili kompaktni fotoaparati v prednosti, so velike povečave. Za počitniško fotografijo na primer so čim višji »zumi« še vedno hvaležna možnost, saj se velikokrat iz takšnih ali drugačnih razlogov motivu ni mogoče približati na razdaljo, ki bi si jo želeli ali je potreba za odlično kadriranje. Ko so pametni telefoni začeli pridobivati kamere, ni bilo več ovir, da ena ne bi imela teleobjektiva. Se pa je pojavila druga težava. Večjo povečavo želimo, globlji (debelejši) mora biti objektiv.

Zakoni fizike otežujejo vgradnjo teleobjektivov v pametne telefone, saj je debelina tega odvisna od povečave, pa tudi fizične velikosti tipala. Tudi v primeru manjših so izdelovalci do zdaj uspeli doseči 2-kratno oziroma v najboljšem primeru 3-kratno optično povečavo. Tolikšno ima tudi pametni telefon Huawei P30. Za več pa je potreben drugačen pristop. Tipalo periskopske kamere pametnega telefona Huawei P30 Pro je v telefonu nameščeno navpično oziroma je prekucnjeno za 90 stopinj v primerjavi z običajnim položajem v ravnini z elektroniko telefona. Podobno velja tudi za objektiv, katerega leče so razporejene po dolžini telefona, namesto »debelini«, na koncu niza pa je optična prizma, ki svetlobo preusmeri za 90 stopinj, da skozi leče »pade« na tipalo. Zaradi takšne postavitve objektiva so mogoče večje optične povečave, ne da bi zaradi tega morali debeliti telefon ali manjšati tipala.

HuaweiP30Pro zoom 2

Huawei P30 Pro pa se ne zanaša le na optiko za doseganje povečav, dobršen del primaknejo tudi programski algoritmi. Dokler uporabnik ne gre prek 3-kratne povečave, kamere s teleobjektivom ne uporablja. Uporabi namreč visoko ločljivost tipala glavne kamere ter sposobnost algoritma, da sestavi več sočasno posnetih fotografij v eno zelo visoke ločljivosti, nato pa iz nje »izreže« želen pogled. Od tu pa do 5-kratne optične povečave telefon sočasno uporablja obe kameri. Kamera s teleobjektivom poskrbi za sredino fotografije, glavna kamera pa zapolni vse okoli. Pri 5-kratni povečavi pa se zanaša izključno na kamero s teleobjektivom. S kombinacijo več posnetkov obeh kamer in zmogljivostjo algoritma je Huawei P30 Pro sposoben doseči 10-kratno hibridno povečavo skoraj brez izgube na kakovosti fotografije. Od tu naprej pa se povečava pozna na kakovosti fotografije, vendar so podrobnosti tudi pri najvišji 50-kratni povečavi še vedno lepo vidne.

Optična povečava Huawei P30 je 3-kratna saj ta telefon nima periskopskega objektiva. Algoritem za hibridno povečavo pri njem poskrbi za med 1 in 2,9-kratno povečavo, ter nad 3- do 5-kratno. Od tu pa do 10-kratne povečava za fotografije skrbi digitalna povečava, kar pa se pozna na kakovosti fotografije. Najvišja mogoča povečava pri tem telefonu je 30-kratna.

Več o Huaweijevih novostih pa si lahko preberete tudi na Huawei forumu.

O podjetju Huawei

Huaweijevi izdelki in storitve so na voljo v več kot 170 državah in jih uporablja tretjina svetovnega prebivalstva, kar jih je uvrstilo na tretje mesto na svetu v pošiljanju mobilnih telefonov. V obtoku je že več kot milijon pametnih ur Watch GT in več kot 20 milijonov telefonov serije Mate 20, lani so po celem svetu razposlali več kot 200 milijonov izdelkov, Huawei pa se je uvrstil na drugo mesto v Evropi po številu patentnih prijav. V Sloveniji je zgolj lani Huawei uporabnikom dobavil 155 tisoč pametnih telefonov, njegov tržni delež na slovenskem trgu pa je bil v povprečju nad 30 %.

Šestnajst središč za raziskave in razvoj je ustanovljeno v Združenih državah Amerike, Nemčiji, Švedski, Rusiji, Indiji in na Kitajskem. Huawei Bussines Group središče za potrošnike je ena izmed treh poslovnih enot Huaweija in pokriva pametne telefone, računalnike, tablične računalnike, storitve v oblaku ... Globalna mreža Huawei temelji na 30 let strokovnega znanja v telekomunikacijski industriji in je namenjena zagotavljanju najnovejših tehnoloških dosežkov potrošnikom okoli sveta.


Za več informacij prosim obiščite: consumer.huawei.com/si

Več informacij o omenjeni aktivnosti najdete na: https://consumer.huawei.com/en/campaign/track-ai/

Spremljajte nas:

Facebook
Twitter
YouTube
Instagram

Promocijsko sporočilo

Ostali članki iz teme oprema

May 20, 2019 136

Znani so rezultati ankete: Ali Huawei P30 Lite uteleša zahteve sodobne mladine?

Ljubljana, 17.5.2019 – V četrtek, 16. maja 2019, je bil v čudovitem ambientu Čolnarne…
May 13, 2019 188

Huawei P30 in P30 Pro: Na voljo video način »dveh kamer«

Uporabniki pametnih telefonov Huawei P30 ali P30 Pro lahko sprostijo ustvarjalnost s…
May 08, 2019 150

Huawei raziskuje: Kako mladi izbirajo pametni telefon?

Danes je imeti drag, sofisticiran in tehnološko napreden pametni telefon pomemben…
May 06, 2019 112

Mobilne igre – najpogostejša oblika zabave

Mobilne igre niso več le slabe kopije igric na računalnikih ali igralnih konzolah.…
Apr 25, 2019 129

Huawei x NTF: Kako tehnologija navdihuje mlade modne oblikovalce?

Huawei velja za najbolj prodorno telekomunikacijsko podjetje v tem trenutku. Odprto za…