BLOGI

Zdrava prehrana in zdrav življenjski slog sta ključ do dobrega počutja, vitalnosti in sreče posameznika. Žal pa sodobni način življenja prinaša veliko pasti. Stres v službi, uživanje hitre in predelane hrane, pomanjkanje svežega zraka in gibanja... Vsi ti dejavniki zastrupljajo naše telo, posledično pa nas pestijo različne težave - slaba prebava, napihnjenost, pomanjkanje energije, izčrpanost, oslabljen imunski sistem, glavoboli, pridobivanje telesne teže, depresija, težave s kožo, kandida, hormonsko neravnovesje in še več…
S celovitim in strokovnim pristopom, iskanjem vzrokov težav ter rešitev zanje, lahko skupaj pridemo do pravega cilja - dolgoročnega zdravja in vitalnosti. Navsezadnje smisel ni v neprestanem odrekanju in slabi volji, temveč v vsakodnevnem uživanju in poznavanju samega sebe!

Poletni fit jedilnik

Objavil: Kdaj: Kategorija: Prehrana
  • Velikost pisave: Larger Smaller
  • Ogledi: 1371
  • Naroči se na novice o tem zapisu
  • Print

Bliža se poletje in vsi si želimo zapeljivega izgleda. Brez prave prehrane žal ne gre. Tale fit jedilnik bo vsekakor poskrbel za izgubo odvečnih kilogramov, pospešil bo presnovo, optimalne kombinacije vseh hranil, vitaminov in mineralov pa bodo povečale nivo energije.

 

b2ap3_thumbnail_osveilna-pijaa.jpg

Zajtrk

  • Kozarec sveže iztisnjenega limoninega soka in/ali ingverjem ter narezano kumaro.
  • Skodelica jagodičevja (borovnice, maline, jagode) po želji s prelivom iz chia semen in cimeta (namočena žlica chia semen v vodi s ščepcem cimeta).

Kosilo

b2ap3_thumbnail_DSC05421.JPG

Sveža solata iz mlade špinače, motovilca, ješprenja, trakov rdeče paprike in češnjevih paradižnikov, po želji s svežim ali popečenim mladim lukom. Začinimo z limoninim sokom, svežimi zelišči (meta, bazilika) in olivnim oljem.

Večerja

Mešana zelenjava bolj po orientalsko:

  • Na kocke ali trakove narezana mešana zelenjava: gomolj kolerabe, stebelna zelena, korenje, paprika in bučke. Začinimo z žličko kokosovega olja, kurkumo, curry-jem, rdečo papriko, grobo mletim poprom in zapečemo v pečici na 180 stopinj pb.15 minut.

 

Vmes...

… ni potrebe po malicah, pustimo organizmu, da si malo spočije od obilice hrane :).

Voda je med obroki seveda zelo pomembna, poleg tega so dovoljeni še nesladkani čaji, tudi kava brez mleka in sveža limonada. Za kanček sladkosti najljubših napitkov je priporočljiva le 100 % stevia.

 

Veliko lahkotnosti ;)!

Svetujem vam…
Sendi Lešnjak, mag. inž. prehrane, naklonjena alternativnim principom zdravja, ki vam bom z zdravimi obroki, priporočili za telesno aktivnost in vitalnost, praktičnimi primeri ter s pravo mero strokovnih nasvetov pomagala do zdravega življenjskega sloga, dobrega počutja ter boljšega poznavanja samega sebe. Skozi leta lastnih izkušenj, izobraževanja ter težnje po novih znanjih na področju prehrane in telesne aktivnosti sem prišla do spoznanja, da je pot do zdravja lahko zabavna, okusna ter polna novih izzivov in zadovoljstva in to želim deliti tudi z vami.