BLOGI

Raztezne vaje za dobro počutje

Objavil: Kdaj: Kategorija: Šport in rekreacija
  • Velikost pisave: Larger Smaller
  • Ogledi: 320
  • Naroči se na novice o tem zapisu
  • Print

Gibljivo in fluidno telo je mladostno telo; gibljiva hrbtenica pa je življenje. 

V svoj tedenski urnik vaj za fizično telo je pomembno vključiti tudi raztezne vaje; najbolje kot samostojen trening. Gibljivo telo je tudi energijsko bolj pretočno, saj raztezne vaje iz telesa odnašajo nabrana čustva, stres in rahljajo blokade iz preteklosti. Preden začnemo, si lahko postavimo namero oz. svoj osebni cilj – kaj točno želimo sprostiti iz telesa. 

Nekaj predlogov razteznih vaj:

 

1. RAZTEG VRATU

Začetni položaj: Sede ali stoje s stopali v širini bokov, stopala vzporedno, roke so ob telesu, drža pokončna, glava v liniji hrbtenice. Roki položimo za glavo. Dlani držimo skupaj – prsti prepleteni, komolci odprti.

Izvedba: Z izdihom komolce približamo glavi in pogledamo proti tlom. Z vdihom vrnemo v začetni položaj. Ponovimo 10- krat.       

b2ap3_thumbnail_razteg-vratu-1_20190114-091624_1.jpg      b2ap3_thumbnail_2-razteg-vratu-2.jpg

2. RAZTEG HRBTA 

Začetni položaj: Na vseh štirih, hrbtenica v nevtralnem položaju (dvojna S krivulja), glava v liniji hrbtenice.

Izvedba: Z izdihom naredimo grbico, z vdihom pa vdolbino. Ponovimo vsaj 10-krat. Gibanje hrbtenice začenjamo z medenico, nato sledi gibanje vretenc in zaključi glava. Gibanje je tekoče. 

 b2ap3_thumbnail_3-razteg-hrbta.jpg      b2ap3_thumbnail_4-razteg-hrbta.jpg            

3. RAZTEG ZADNJE STRANI TELESA 

Začetni položaj: Smo v opori na dlaneh in stopalih, zadnjica v liniji hrbtenice, glava v podaljšku vratu (pogled je usmerjen v tla). Dlani so pod rameni, obrnjene naprej, prsti močni in iztegnjeni. Medenica je v nevtralnem položaju. 

Izvedba: Z izdihom naredimo strešico. Roke in stopala podaljšujemo v tla. Z vdihom se vrnemo v začetni položaj. Ponovimo 8- krat.          

b2ap3_thumbnail_5-stresica.jpg      b2ap3_thumbnail_6-stresica.jpg

 4. RAZTEG ODMIKALK IN ZADNJICE

Začetni položaj: Sedimo na stopalih, rok so na tleh.

Izvedba: Bok prenesemo na stran in raven trup primaknemo k nogam. Zadržimo 20-30 sekund in ponovimo na drugi bok. Med raztegom enakomerno dihamo.

b2ap3_thumbnail_7-odmikalke.jpg

5. RAZTEG PRIMIKALK

Začetni položaj: Ležimo na hrbtu, noge so pokrčene in počivajo na trebuhu.

Izvedba: Kolena odpremo in jih z rokami potiskamo proti tlom. Zadržimo in enakomerno dihamo.

b2ap3_thumbnail_8-primikalke.jpg

Zaključimo z umirjanjem v ležečem ali sedečem položaju. Nad sabo vizualiziramo zlato sonce, ki nas polni z zlato svetlobo.

b2ap3_thumbnail_9-umirjanje.jpg

Klara Dev

MAGIČNOST GIBANJA je skupina posameznikov, ki raziskujejo sebe in svoje sposobnosti, da bi se osvobodili omejujočih navad, vzorcev negativnega razmišljanja in delovanja ter zaživeli s polno zavestjo. So iskalci znanja in resnice ter neprestano razvijajo orodja za razrešitev problemov. Ta so energijske gibalno-dihalne in meditacijske tehnike, ki jih učijo na individualnih in skupinskih delavnicah po vsej Sloveniji. S pomočjo teh tehnik lažje obvladujemo čustvene in mentalne izzive in jih uporabljamo v dobro sebe in drugih.

Za blog bomo pisali:

KLARA DEV
V preteklosti aktivna na področju športa in gibanja; zdaj temu znanju dodaja izkušnje z ozaveščanjem sebe, občutkov in prepoznavanjem energij, ki delujejo v vsakodnevnem življenju. Ima izkušnje tudi z otroki, kar opisuje v knjigi Z namero do zavesti srčnosti in svobode (soavtorica). Piše tudi pravljice za otroke, članke idr. ter svoje znanje predaja na delavnicah.

JERNEJ DEŽELAK
V Celju izvaja individualne terapije in skupinske delavnice za dvig energije in zavesti. Je tudi učitelj različnih energijskih veščin, še posebej kitajskih samozdravilnih veščin (gongfu, tajči, čigong). Je soavtor knjige Z namero do zavesti, srčnosti in svobode.

MARJANA FLORJAN
V Celju izvaja individualne terapije in skupinske delavnice za dvig energije in zavesti. Je soavtorica knjige Z namero do zavesti, srčnosti in svobode, urednica elektronske revije Magičnost gibanja, lektorica ...

LETICIJA FORTIN
Je učiteljica energijskih veščin ter članica društva Magičnost gibanja 13 let. Zadnjih 9 let na Obali vodi individualne in skupinske delavnice za dvig energije in širjenje zavesti. Piše tudi članke, objavlja posnetke na youtube ter je soavtorica knjige Z namero do zavesti, srčnosti in svobode.

KARMEN MERLOV
Karmen je avtorica knjige Gajba krompirja - utrinki s poti osebne rasti in soavtorica knjige Z namero do zavesti, srčnosti in svobode. Uredila je DVD in knjigo 13 kreativnih meditacijskih tehnik za vsak dan ter magistrirala z raziskovanjem posameznikovega osvobajanja od družbenih iluzij in lastnih notranjih omejitev. V Ljubljani tedensko izvaja skupinske delavnice in individualne terapije.

ERIKA ŽLOGAR
Je raziskovalka življenja, kjer poskuša najti zlato sredino ravnovesja. Preko svojih izkušenj iz vsakodnevnega življenja ter preko izvajanja energijskih veščin, podaja svoje znanje in spoznanja naprej na skupinskih in individualnih delavnicah. Svoje izkušnje in razmišljanje deli tudi v različnih člankih, you tube posnetkih ter je soavtorica knjige Z namero do zavesti, srčnosti in svobode.

TIA AMBROŽIČ
Na individualnih in skupinskih delavnicah Magičnost gibanja poučuje energijske in meditacijske tehnike. Izvaja delavnice za nosečnice, katerih namen je vodenje nosečnice pri zavestnem potovanju skozi nosečnost in povezovanje z otrokom.
V veselje ji je tudi raziskovanje moči zvoka in njegovega zdravilnega delovanja, sodeluje v skupini Magičnost zvoka, ki izvaja delavnice podprte s prvobitno močjo zvokov šamanskih bobnov, didgeridooja, gongov, kristalnih posod...

PETRA PAVLIN
Posebno pozornost namenja proučevanju področja nosečnosti z drugega - energijskega vidika. Skupni poudarek na delavnicah, ne glede na to ali gre za delavnice z nosečnicami ali pa splošne delavnice, ki jih vodi v Ljubljani, je namenjen vzpostavljanju povezave/stika s samim seboj.

POLONA BOŽIČ
Je članica društva Magičnost gibanja že 8 let. Pridobljene izkušnje in znanja predaja naprej na skupinskih in individualnih delavnicah. Piše članke in zdrave kuharsko-pekovske recepte.

TADEJA GAŠPERLIN
Tadeja je certificirana učiteljica joge. Redno prakso joge uči na več lokacijah na Gorenjskem in v Ljubljani, izvaja različne tematsko obarvane delavnice in aktivne oddihe. Svoj navdih za predajanje znanja preko delavnic in dela z ljudmi črpa iz lastne prakse, izkušenj in vsakdanjega življenja.