BLOGI

Zdrava prehrana in zdrav življenjski slog sta ključ do dobrega počutja, vitalnosti in sreče posameznika. Žal pa sodobni način življenja prinaša veliko pasti. Stres v službi, uživanje hitre in predelane hrane, pomanjkanje svežega zraka in gibanja... Vsi ti dejavniki zastrupljajo naše telo, posledično pa nas pestijo različne težave - slaba prebava, napihnjenost, pomanjkanje energije, izčrpanost, oslabljen imunski sistem, glavoboli, pridobivanje telesne teže, depresija, težave s kožo, kandida, hormonsko neravnovesje in še več…
S celovitim in strokovnim pristopom, iskanjem vzrokov težav ter rešitev zanje, lahko skupaj pridemo do pravega cilja - dolgoročnega zdravja in vitalnosti. Navsezadnje smisel ni v neprestanem odrekanju in slabi volji, temveč v vsakodnevnem uživanju in poznavanju samega sebe!

Smo to, kar jemo

Objavil: Kdaj: Kategorija: Prehrana
  • Velikost pisave: Larger Smaller
  • Ogledi: 1310
  • Naroči se na novice o tem zapisu
  • Print
Način življenja narekuje naše počutje in vitalnost. Fit telo, sproščenost in zadovoljstvo s samim seboj pa je pričakovana posledica zdravega načina življenja.  Pri tem zdrava prehrana predstavlja vsaj eno tretjino uspeha, drugo redna fizična aktivnost, tretjo pa sproščanje oz. uravnavanje stresa.

 

 


b2ap3_thumbnail_enska.jpgIn kako do fit telesa in vitalnosti?

- 3/4 glavnega obroka (npr. kosila in večerje) naj predstavlja zelenjava, ki naj bo, če se le da biološko pridelana.
- Zelenjavo kombiniramo z zdravimi maščobami in virom beljakovin.
- Priporočljiva beljakovinska živila so stročnice, ribe, biološka jajca, pusto meso (ne svinjina!).
- Maščobe so zelo pomembne – vendar ta prave. To so predvsem nepredelani ali le minimalno predelani viri maščob kot so oreščki, semena, avokado, olivno olje, olive, kokosovo olje, kakovostno surovo maslo, ghee in mastne globokomorske ribe. Izogibamo se rafiniranim in hidrogeniranim virom maščob kot so določena rastlinska olja, margarine, izdelki iz teh surovin in tudi namazom, mesninam ter paštetam.
- Sadje je zdravo, vendar ga je priporočljivo uživati samostojno in v dopoldanskem času ali ob aktivnosti. Prav tako ima veliko razstrupljevalno moč. Najugodnejša izbira je jagodičevje.
Ko temelj zdrave prehrane omejimo vnos žit, kruha, krompirja in belega riža. Dovoljena so kakovostna polnovredna žita kot so ajdova in prosena kaša, kvinoja ter občasno polnovredni kosmiči za zajtrk (npr. ovseni).
- Izločimo vso predelano, konzervirano in hitro hrano, belo moko ter sladkorje.
- Pijmo dovolj čiste navadne vode: voda ima največjo moč razstrupljanja organizma.
- Da spodbudimo svoje razstrupljevalne procese in prebavo, prehrano podpremo s kakovostnimi naravnimi prehranskimi dopolnili kot so probiotiki, prebiotiki, alga klorela, tekoči klorofil in glukomanan.
- Zlato pravilo: poskušajmo doseči le 3/4 sitosti, saj ni potrebe po prenajedanju, prav tako ne jemo ničesar več po 19. uri. Vedno mora biti prostora za še nekaj grižljajev. To je osnova za zdravo prebavo, razstrupljanje in vitalnost.

 

Uživajmo torej življenje in poskrbimo, da telo dela za nas in ne proti nam ;).

 

Svetujem vam…
Sendi Lešnjak, mag. inž. prehrane, naklonjena alternativnim principom zdravja, ki vam bom z zdravimi obroki, priporočili za telesno aktivnost in vitalnost, praktičnimi primeri ter s pravo mero strokovnih nasvetov pomagala do zdravega življenjskega sloga, dobrega počutja ter boljšega poznavanja samega sebe. Skozi leta lastnih izkušenj, izobraževanja ter težnje po novih znanjih na področju prehrane in telesne aktivnosti sem prišla do spoznanja, da je pot do zdravja lahko zabavna, okusna ter polna novih izzivov in zadovoljstva in to želim deliti tudi z vami.