To je navlaka, ki ovira vaš prodajni uspeh!

Mnogi podjetniki imajo na začetku svoje poti trdno usidrana prepričanja o tem, kaj pravzaprav je prodaja. Predvsem to besedo spremljajo negativne konotacije v stilu »Ljudje ne marajo prodajalcev« ali »Prodajalci lažejo in so vsiljivi«. Vse to je navlaka, ki nas ovira na poti k uspehu, zato je ključnega pomena, da se je znebimo in na prodajo začnemo gledati kot na znanost, ki zahteva natančno določene tehnike in etičen pristop.

Chet Holmes je kot priznani podjetniški trener, strateški vodja, strokovnjak za poslovno rast in predavatelj s svojim znanjem pomembno vplival na razvoj številnih, svetovno poznanih, podjetij in oblikoval na stotine oglaševalskih kampanj in prodajnih sistemov. V svetu poznan kot "svetovalec za milijon dolarjev" je usodno vplival tudi na podjetniško pot Roberta Roliha, mednarodnega bestselling avtorja knjige The Million Dollar Decision in evropskega javnega govorca leta 2015 po izboru Professional Speakers Academy iz Londona, ki mu je po poslušanju avdio predavanja Cheta Holmesa uspelo prodajo povečati za več kot desetkrat.

»Če ima oseba problem, ki ga lahko ti rešiš s svojimi izdelki ali storitvami in če verjameš, da ga lahko ti rešiš bolje kot konkurenca, potem je tvoja moralna odgovornost, da prodaš svojo rešitev. Če ne boš prodal, boš sogovorniku naredil poslovno in osebno škodo,« je bila misel iz Chetovega predavanja, ki je naredila revolucijo tudi v Rolihovem podjetju.

Ne pozabite na etiko!

Pomembno je, da na začetku sestanka s potencialno stranko ugotovite, ali ima probleme, ki jih rešuje vaše podjetje. Prav tako je bistvenega pomena, da znate te probleme reševati bolje kot konkurenca. Če sta vaša odgovora pritrdilna, je vaša moralna odgovornost, da prodate. V kolikor vaše podjetje problemov stranke ne bo rešilo bolje kot konkurenca ali vaša storitev nikakor ne bo koristila stranki, potem s tem ne izgubljajte časa in pozornost usmerite v druge projekte.

»Ko sem razumel, da s prodajo svojih storitev rešujem probleme ljudi in s tem njihova poslovna in osebna življenja, sem v glavi rešil tisto veliko negotovost glede prodaje, ki je izhajala iz mojega otroštva. Dovolil sem si biti odločen in samozavesten pri prodaji, saj sem prodajal le strankam, ki jim je moja storitev zelo koristila,« pripoveduje Robert Rolih in dodaja, da je etika v prodaji ključnega pomena: »Etična prodaja pomeni, da odločno prodajaš ljudem, ki jim lahko izboljšaš življenje. In v takšnih primerih imaš celo moralno odgovornost, da jim prodaš.«

Promocijsko sporočilo

Ostali članki iz teme psihologija

Aug 26, 2019 50

Nerganje ali hvaležnost

Vsak od nas se je že soočil z ljudmi, ki jim je pritoževanje in nerganje najpomembnejši…
Jul 21, 2019 97

Ne bojmo se sprememb

A sem edina, ki ponoči ne spi zaradi skrbi? Odgovor je nikalen. Sprašujem se, ali je…
Jul 16, 2019 143

Čustva so barve življenja

Tudi vi spadate med zelo čustvene ljudi? To ni nujno slabo, saj so čustva so barve…
Jun 05, 2019 127

Kaj se lahko naučimo od Muhammada Alija?

Če naša dejanja spremljajo pozitivno nastrojene misli, potem je uspeh zagotovljen. Rekov,…
May 08, 2019 211

Zakaj je v življenju potrebno načrtovati NEUSPEH?

»Če vsake toliko ne padeš, je to znak, da ne počneš ničesar inovativnega,« je o…