Znani so rezultati ankete: Ali Huawei P30 Lite uteleša zahteve sodobne mladine?

Ljubljana, 17.5.2019 – V četrtek, 16. maja 2019, je bil v čudovitem ambientu Čolnarne Tivoli novinarjem in vplivnežem predstavljen še zadnji mobilni telefon iz Huaweijeve serije P30 – model Lite. Gre za tisti telefon iz serije, ki poboža s svojo sprejemljivo ceno, hkrati pa navdušuje z izjemnimi sposobnostmi, ki ne pustijo ravnodušnega še tako zahtevnega uporabnika in nenazadnje esteta, ki skuša v objektiv svojega telefona ujeti sleherni pomembni trenutek dneva, bežni navdih ali neverjetno lepoto narave, ki ga obkroža, v kar najboljši ločljivosti in ne da bi ga ob tem zaradi premajhnega spomina prekinilo nadležno sporočilo: "Pomnilnik je poln. Izbrišite nekaj datotek!" A kaj je v resnici tisto, kar je bodočemu uporabniku mobilnika čisto zares pomembno, ko izbira telefon, ki ga ima namen uporabljati vsaj leto ali dve? Naredili smo kratko anketo med slovenskimi uporabniki in nekateri rezultati so bili zares presenetljivi.

Čeprav na prvi pogled velja prepričanje, da je sodobna družba površinska in vrednote niso na pravem mestu, so rezultati ankete pokazali, da je vsebina tista, ki šteje največ, saj je le 16 % anketirancev odgovorilo, da kot odločujoč faktor pri nakupu telefona igra dizajn, le 8 od 1090 anketirancev pa je odgovorilo, da si želi milijone sledilcev na Instagramu. Večini sta finančna varnost in zdravje v življenju veliko pomembnejši. In kaj so rezultati ankete še pokazali?

Sklepali smo, da uporabniki, še posebej mlajša generacija do 25 let, od svojega mobilnika pričakuje kar najboljši fotoaparat. In nismo se zmotili! Seveda nas ni presenetilo, da 58% anketirancev telefon uporablja predvsem za klepetanje s prijatelji in obiskovanje družbenih omrežij, kljub vsemu pa je številka, da kar 27% anketirancev uporablja telefon predvsem za fotografiranje, presenetljivo visoka. Da telefon zna narediti odlično fotografijo, brez poseganja v ročne nastavitve in brez izrecnih fotografskih znanj, je pomembno kar 80 % uporabnikom, prek 60 % uporabnikov zato pred nakupom novega mobilnika preveri kakovost kamere, možnost širokokotne kamere, različne načine fotografiranja, kot je recimo portretna fotografija in selfie kamera. Kljub temu da pogosto slišimo, da živimo v dobi selfijev, pa je kar 96 % vprašanim pomembneje, da ima telefon zares kakovostno glavno kamero in ne selfie kamere.

Poleg visokokakovostne kamere je mladim uporabnikom pri izbiri pametnega telefona ključnega pomena dolgotrajna baterija in zmogljiv procesor, saj kar 60 % vprašanih prisega na baterijo, ki zdrži več kot en dan. Podatek nikakor ni presenetljiv, saj vsi vemo, kako izčrpajoča je za baterijo mobilnika neprestana dosegljivost na najrazličnejših družbenih kanalih, pregledovanje elektronskih sporočil, gledanje posnetkov na YouTubu in kreiranje visokokakovostnih fotografij. Nihče si ne želi, da bi prazna baterija prekinila zanimivo foto seanso ali preverjanje aktivnosti svojih prijateljev na družbenih omrežjih, mar ne?

Preden smo anketo poslali v javnost, smo sklepali, da bo videz telefona kot nekakšen podaljšek posameznikovega stila zasedel visoko mesto po pomembnosti, a je raziskava pokazala, da temu ni tako. Videz je pomemben le 16 % vprašanim, a če bi se morali odločiti, potem bi 67 % anketirancev izbralo večji zaslon svojega mobilnika, zaobljeno obliko in gladko ohišje. Glede barv ne glede na trud proizvajalcev, ki poskušajo biti atraktivni s svojo ponudbo, trg ostaja konservativen in v 40 % predan črnini, sledi ji modra barva. Kljub vsemu pa prodajne številke pri Huaweiju kažejo, da se vedno več Slovencev odloča za nakup telefonov v neklasičnih in za podjetje ikoničnih prelivajočih barvah hrbtišč ohišja.

Prepričanje, da mladi za telefon niso pripravljeni odšteti veliko denarja, je na mestu, a rezultati ankete kažejo, da telefon zavzema pomembno mesto v družbi in na delu, nadomešča celo računalnike in tablice. 31 % vprašanih je tako odgovorilo, da je za telefon pripravljeno odšteti med 300 in 500 evri, več kot 700 evrov pa je za telefon pripravljeno odšteti 16 % mladih, kar zagotovo ni nizka številka. Podatek, ki ne bo razveselil proizvajalcev in kaže na precejšnjo racionalnost Slovencev, je, da se večina telefonov proda prek mobilnih operaterjev. 40 % sodelujočih v anketi je odgovorilo, da telefon uporablja, dokler ne neha delovati in ne po dveh letih, ko se izteče izbrani paket.

Kakšne so, torej, možnosti, da telefon Huawei P30 lite pristane na prvem mestu pri izbiranju naslednjega pametnega telefona mladostnika?

Pametni telefon Huawei P30 Lite se ponaša s tremi kamerami, pri čemer ima glavna kamera kar 48 milijonov slikovnih pik ločljivosti, ostali dve pa 8 MP in 2 MP s podporo AI (umetne intelligence), kar v prevodu pomeni sledeče: s tem telefonom bo uporabnik posnel dovolj velike fotografije za snemanje obcestnih jumbo plakatov. Za fotografije takšnega kova, ki se jim v arhivu pridružijo že zadnji glasbeni hiti in aplikacije, ki olajšajo življenje ali popestrijo proste trenutke, je potreben spomin z veliko prostora. Ob 128 GB prostornem notranjem pomnilniku, kot ga premore P30 Lite, je težava s pomanjkanjem prosta skoraj nemogoča. Da bo ta telefon zagotovo sledil živahnemu življenjskemu stilu slehernega uporabnika, bo poskrbela baterija s 3340 mAh in funkcijo Quick Charge, zahvaljujoč kateri bo napolnjena hitro in varno. Tudi manjšemu odstotku, ki jim je dizajn telefona pomemben, gre Huawei z modelom P30 Lite nasproti: velik zaslon pokriva kar 84,1% površine prednje ploskve s trenovsko oblikovanim ohišjem, vključujoč elegantne gladke robove in hrbtišče futurističnega sijaja v črni, biserno beli ali prelivajoči modri barvi. V skladu z zahtevami večinskega dela sodobne mladine se pomika tudi cena telefona, ki se zaustavi na 379 evrih. Odgovor na naslovno vprašanje je, torej, jasen: "VELIKE!"

O podjetju Huawei

Huaweijevi izdelki in storitve so na voljo v več kot 170 državah in jih uporablja tretjina svetovnega prebivalstva, kar jih je uvrstilo na tretje mesto na svetu v pošiljanju mobilnih telefonov. V obtoku je že več kot milijon pametnih ur Watch GT in več kot 20 milijonov telefonov serije Mate 20, lani so po celem svetu razposlali več kot 200 milijonov izdelkov, Huawei pa se je uvrstil na drugo mesto v Evropi po številu patentnih prijav. V Sloveniji je zgolj lani Huawei uporabnikom dobavil 155 tisoč pametnih telefonov, njegov tržni delež na slovenskem trgu pa je bil v povprečju nad 30 %.

Šestnajst središč za raziskave in razvoj je ustanovljeno v Združenih državah Amerike, Nemčiji, Švedski, Rusiji, Indiji in na Kitajskem. Huawei Bussines Group središče za potrošnike je ena izmed treh poslovnih enot Huaweija in pokriva pametne telefone, računalnike, tablične računalnike, storitve v oblaku ... Globalna mreža Huawei temelji na 30 let strokovnega znanja v telekomunikacijski industriji in je namenjena zagotavljanju najnovejših tehnoloških dosežkov potrošnikom okoli sveta.

Za več informacij prosim obiščite: consumer.huawei.com/si

Spremljajte nas:
Facebook
Twitter
YouTube
Instagram
Huawei forum

Ostali članki iz teme oprema

May 20, 2019 197

Znani so rezultati ankete: Ali Huawei P30 Lite uteleša zahteve sodobne mladine?

Ljubljana, 17.5.2019 – V četrtek, 16. maja 2019, je bil v čudovitem ambientu Čolnarne…
May 13, 2019 226

Huawei P30 in P30 Pro: Na voljo video način »dveh kamer«

Uporabniki pametnih telefonov Huawei P30 ali P30 Pro lahko sprostijo ustvarjalnost s…
May 08, 2019 190

Huawei raziskuje: Kako mladi izbirajo pametni telefon?

Danes je imeti drag, sofisticiran in tehnološko napreden pametni telefon pomemben…
May 06, 2019 149

Mobilne igre – najpogostejša oblika zabave

Mobilne igre niso več le slabe kopije igric na računalnikih ali igralnih konzolah.…
Apr 25, 2019 173

Huawei x NTF: Kako tehnologija navdihuje mlade modne oblikovalce?

Huawei velja za najbolj prodorno telekomunikacijsko podjetje v tem trenutku. Odprto za…