Kako do več všečkov na družbenih omrežjih?

Želite biti vplivnež ali le najti nove prijatelje? V obeh primerih morate biti prepoznavni na družbenih omrežjih in v njih tvorno sodelovati, kajti pot do kroga zvestega in dejavnega občinstva ni lahka naloga.

Tako kot je za umetnika pomembno, da se s svojim delom dotakne ljudi, je na družbenem omrežju ključno angažiranje oboževalcev vašega profila. Pomagali bi vam radi pri nalogi, kako jih pripraviti do tega, da ga redno obiskujejo, priporočajo prijateljem in na njem redno sodelujejo.

Ključen je čas

Želimo si hitrih reakcij spletnega občinstva, zato je zelo pomembno, da jih ujamete, ko so aktivni in prepričate, da se odzovejo na vašo vsebino. Primerni časi objave so med 18. in 20. uro ali 22. in 23., nikakor pa ne med 12. in 16.! Pa čeprav najpogosteje objavljamo ravno takrat.

Ne pozabite, da večina pogosto poseže po telefonu in preveri objave na družbenih omrežjih, takoj ko se prebudi. Zato imajo tudi objave med 7. in 9. uro dobre možnosti, da prejmejo veliko všečkov in komentarjev in da jih obiskovalci delijo naprej. Poleg tega pa bodo vidne še cel dan!

Huawei 4

Borite se za pozornost

Družbena omrežja niso primerna za objavo dolgih besedil. Ljudje smo vizualna bitja, saj nas privlačijo kratke, vidne informacije, po možnosti fotografije, video posnetki ali grafike, ki podajo želeno vsebino. Samo delček sekunda imate, da pritegnete obiskovalca, ki se posveti vaši objavi in preneha brskati med drugimi.

Borite se za čas

Nekateri vplivneži pa vseeno namenoma objavljajo daljše objave. Obiskovalec, ki ga informacija zanima, se zadrži dlje, kar zaznajo algoritmi družbenih omrežij, katerih naloga je zaznati, koliko časa je objava zanimiva. Poleg všečkov in komentarjev štejejo tudi deljenja in objava, ki obiskovalca vsebinsko pritegne, ima več možnosti, da jo ta deli naprej svojim prijateljem. Ni pa nujno, da zato spišete celega eseja. Včasih sta dovolj dva malo daljša stavka, namesto nekaj čustvenčkov.

Bodite dosledni

Pogosta napaka je pomanjkanje idej in nedoslednost. Poskusiti temo dosledno pokriti v daljšem časovnem obdobju. Objav naj bo več, a ne preveč, pri tem pa ne pozabite, da ni priporočljivo ene in iste fotografije objavljati večkrat!

Diverzifikacija vsebine

Ne kopirajte vsebin iz profila enega družbenega omrežja na drugo. Kadar ste vsebino že objavili na prvem, uporabiti drugačen pristop k oblikovanju vsebine za drugega.

Sledite toku

Ko se pokaže priložnost, jo pograbite z obema rokoma, zato sledite trendom. Poznati morate trenutno aktualne teme in dogodke, kot so počitniški čas, družabni dogodki ali za družbo pomembna vprašanja.

Zastavite vprašanja

Preprosto in učinkovito je na družbenem omrežju zastaviti javno vprašanje, saj boste obiskovalce spodbudili h komentiranju in izražanju svojega mnenja. Ker imajo možnost sodelovati, se bodo počutili pomembni, saj vsi iščemo priložnosti, da povemo, kar nam leži na duši.

Bodite aktivni tudi izven svojega profila

Na družbenih omrežjih sledite temam in zanimanjem, ki so povezana z vami. Všečkajte objave, komentirajte, odgovarjajte in sodelujte v razpravah, da dosežete čim širši krog obiskovalcev.

Kako do odličnih fotografij?

Največ všečkov na družbenih omrežjih dobivajo fotografije. Najboljše običajno odlikuje jasnost, preglednost, spontanost in iznajdljivost. Bodite pristni in se med fotografiranjem zabavajte!

Odlično orodje navdušenca nad družbeni omrežji so pametni telefoni Huawei nova 5T, Huawei smart Z ali Huawei smart Pro. Imajo najboljšo fotografsko tehnologijo v svojih razredih, poleg tega pa premorejo še veliko inteligence, ki uporabniku pomaga posneti kakovostne fotografije. Kot odličen dodatek pa ne smete spregledati brezžičnih slušalk FreeBuds 3, ki so na voljo tu v rdeči barvi.

Huawei 3a

Huaweievi telefoni so znani po svojih fotografskih zmogljivostih, omenjeni trije zato niso izjema. Huawei nova 5T odlikuje sprednja kamera ločljivosti 32 milijonov svetlobnih pik, Huawei smart Z in Pro pa imata inovativno izskočno sprednjo kamero, ki kljub ločljivosti 16 milijonov pik ne zaostajata veliko.
Dvojni sistem zadnjih kamer telefona Huawei P smart Z vsebuje glavno s tipalom ločljivosti 16 milijonov svetlobnih pik in podporno z dvema milijonoma, ki skrbi za segmentacijo globine na fotografiji in s tem prikaz avtentičnega učinka zameglitve ozadja (t. i. učinek bokeh). Objektiv glavne kamere zajame več svetlobnih fotonov in izboljšuje jasnost fotografije, na kateri je tudi več podrobnosti.

Pametni telefon Huawei nova 5T ima zadaj štiri kamere. Glavno s tipalom ločljivosti 48 milijonov slikovnih pik dopolnjujejo kamera z ločljivostjo 16 milijonov slikovnih pik in ultra širokokotnim objektivom ter še dve z ločljivostjo dveh milijonov slikovnih pik. Ena za podatke o globini posnetka in druga za bližinsko (makro) fotografijo.

Huawei 2a

Veliko fotografskega užitka pa vam bo nudi tudi pametni telefon Huawei P smart Pro, saj delovanje zadnje kamere z 48-milijonskim tipalom tudi podpira umetna inteligenca. Kamera z ultra širokim objektivom in tipalom ločljivosti 8 milijonov slikovnih pik nudi 120° vidni kot, kar je skoraj dvakrat več od kota običajnih kamer (78°). Tretja kamera ločljivosti 2 milijona pik pa poskrbi za zajem podatkov o globini posnetka, ki pridejo še posebej prav pri učinku zamegljenega ozadja.

Več o omenjenih modelih pametnih telefonov najdete na povezavah:
bit.ly/PsmartPro_Slovenija
bit.ly/nova5t_Slovenija in bit.ly/PsmartZ_Slovenija

O podjetju Huawei

Huaweievi izdelki in storitve so na voljo v več kot 170 državah in jih uporablja tretjina svetovnega prebivalstva, kar jih je uvrstilo na tretje mesto na svetu v pošiljanju mobilnih telefonov. V obtoku je že več kot dva milijona pametnih ur Watch GT in več kot 10 milijonov telefonov serije P30, lani so po celem svetu razposlali več kot 200 milijonov izdelkov, Huawei pa se je uvrstil na drugo mesto v Evropi po številu patentnih prijav. V Sloveniji je zgolj lani Huawei uporabnikom dobavil 155 tisoč pametnih telefonov, njegov tržni delež na slovenskem trgu pa je bil v povprečju nad 30 %.

Šestnajst središč za raziskave in razvoj je ustanovljeno v Združenih državah Amerike, Nemčiji, Švedski, Rusiji, Indiji in na Kitajskem. Huawei Bussines Group središče za potrošnike je ena izmed treh poslovnih enot Huaweia in pokriva pametne telefone, računalnike, tablične računalnike, storitve v oblaku ... Globalna mreža Huawei temelji na 30 let strokovnega znanja v telekomunikacijski industriji in je namenjena zagotavljanju najnovejših tehnoloških dosežkov potrošnikom okoli sveta.

Za več informacij prosim obiščite: consumer.huawei.com/si

Spremljajte nas:
Facebook
YouTube
Instagram
Skupnost

Ostali članki iz teme oprema

Mar 26, 2020 88

Huawei ponuja razširjeno garancijo za vse svoje naprave

Da bi uporabnikom zagotovili brezskrbno uporabniško izkušnjo, se je Huawei odločil…
Mar 16, 2020 173

Znate poslušati svoje telo?

Človeški organizem deluje v 24-urnem cirkadianem ritmu ali »telesni uri«. Ta uravnava…
Mar 10, 2020 100

Pametni telefon za mlade, ki radi igrajo igre in delijo fotografije

Huawei je predstavil pametni telefon P40 lite z osupljivo zasnovo, inovativnim sklopom…
Mar 03, 2020 86

Huawei je posodobil družino prenosnikov MateBook X Pro

Huawei je predstavil novo generacijo prenosnikov družine Huawei MateBook X Pro, ki jih…
Feb 26, 2020 95

Huawei predstavil vizijo platforme AppGallery za izgradnjo varnega in zanesljivega mobilnega ekosistema

Postopno širjenje omrežja 5G bo na mobilno izkušnjo vplivalo revolucionarno. Potrošniki…