Biogetta osvaja kupce – zdaj tudi v Hoferju

Barbara Meža je idejo za svoje podjetje našla v mešanici ekološke zelenjave in naravne morske soli, ki olajša kuhanje in jedem doda enkraten okus. Blagovno znamko vrhunskih zelenjavnih in zeliščnih ekoloških izdelkov Barbio's je zasnovala in razvila sama s pomočjo družine in prijateljev.

Njeno podjetje spodbuja lokalno okolje in razvoj podeželja
Barbio's sodeluje s slovenskimi ekološkimi kmetijami, ki zanje pridelujejo zelenjavo in zelišča. Surovine tako ohranijo vse bogastvo vitaminov, mineralov in drugih hranljivih snovi. Glavni izdelek je Biogetta, ki da jedem odličen okus, obenem pa je čisto naravna, brez konzervansov, umetnih barvil in arom, brez kvasa, maščob, škrobov in drugih »mašil«, ki jih najdemo v drugih tovrstnih izdelkih.

Med Biogetto in drugimi dodatki jedem je ogromna razlika v vsebini
V Biogetti je 55 odstotkov zmlete sveže zelenjave (korenja, peteršilja, pastinaka, pora in zelene) in 45 odstotkov nerafinirane piranske soli, ki vsebuje veliko mineralov in le naravno prisoten jod. Drugi dodatki jedem imajo precej manjši delež zelenjave, zraven pa umetne dodatke.

Kakovostna prehrana je še posebej pomembna za otroke
Barbara Meža pravi: »Ko sem dobila otroka, sem začela posegati po ekoloških in predvsem domačih izdelkih, ki ne pridejo v trgovine z drugega konca sveta in pri tem izgubijo veliko hranilnih snovi. Za domače potrebe sem začela pripravljati Biogetto in sčasoma je tako nastala ideja za podjetje. Sploh za mame je Biogetta enkratna, ker lahko svojim otrokom enostavno pripravijo zdrave jedi, ki so tudi zelo okusne.«

Novost je Bio konopljina sol, odlična začimbna mešanica z vsemi koristnimi snovmi iz konoplje
Pripravila jo je iz slovenske bio konopljine moke, začimb in piranske soli. Namenjena je začinjanju vseh vrst zelenjavnih in mesnih jedi, najboljša pa je na pečenem mesu in krompirju.

Barbio's izdelki so že na prodajnih policah, od decembra tudi v Hoferju.
Barbara je zelo ponosna na to, da so po dveh letih njeni izdelki že na prodajnih policah naših največjih trgovcev, pa tudi specializiranih ekoloških trgovin. Njeni kupci so večinoma ženske z družino in mladi, ki ne gledajo samo na ceno, temveč berejo deklaracije in preverjajo sestavine živil. Odzivi kupcev so zelo dobri. Njen cilj za prihodnje leto je na eni strani vstop na tuje trge, na drugi pa lastna ekološka kmetija, ki bi ji omogočila še skrajšati pot od njive do proizvodnje.

Ostali članki iz teme prehrana

29.05.2020

Doma narejeni musliji

Za okusne mislije potrebujete:- 150 g ovsenih kosmičev- 50 g pšeničnih otrobov- 50 g…
27.05.2020

7 pravil kombiniranja vina in hrane

Ljubitelji vina prav dobro vedo, h katerim jedem se poda katera sorta in celo letnik…
17.05.2020

Starejši so pogosto beljakovinsko podhranjeni

Statistika pravi, da se življenjska doba povečuje, kar pomeni, da je vse več starejših…
14.05.2020

Kaj je vino rosé in zakaj je tako priljubljeno?

Zadnje čase veliko slišimo o naraščajoči priljubljenosti vin rosé. Ampak od kod prihaja…
08.05.2020

Vsem dosegljivi članki dr. Ostana in sodelavk o prehrani

Dr. Iztok Ostan v sodelovanju z Boženo Ambrozius in Alberto Ostan Pravzaprav je bila to…